تور مجازی Google فرصتی برای مشتریان و مشتریان احتمالی شماست که بدون خروج از خانه از کسب و کار شما بازدید کنند و پیدا کردن شما را در نتایج جستجو برای آنها آسانتر کند.

این یک فرصت بازاریابی بزرگ است که به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض آنلاین شما کمک می کند، موقعیت نتیجه جستجوی شما را بهبود می بخشد و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا “درون” کسب و کار شما را ببینند که همگی منجر به کسب و کار بیشتر می شود.

این برنامه توسط Google طراحی و میزبانی شده است تا حضور کسب و کار شما را در سراسر Google افزایش دهد و با فناوری نمای خیابان Google پشتیبانی می‌شود.

مزایای استفاده از تور مجازی گوگل برای کسب و کار شما

1- رتبه و دید خود را افزایش دهید

اگر شرکت شما نزدیک به بالای نتایج جستجو در گوگل نیست، مشتریان احتمالاً حتی نمی‌دانند که کسب و کار شما وجود دارد. یکی از مواردی که می تواند به شما در رتبه بندی بالاتر کمک کند، یک تور مجازی گوگل است. یک تور مجازی Google به شما کمک می کند رتبه بالاتری کسب کنید تا مشتریان و مشتریان بالقوه بتوانند کسب و کار شما را پیدا کنند و سپس این تور شما و مشتریان احتمالی شما را به روشی جدید و سرگرم کننده به هم متصل می کند. محتوای با کیفیت همیشه به شما در رتبه بندی کمک می کند.

2- نمایش آنچه قابل توصیف نیست

حقیقت این است که توصیف برخی چیزها با کلمات سخت است. محیط و فضای کسب و کار شما یکی از این موارد است. با یک تور مجازی، مشتریان بالقوه شما فوراً احساس می کنند که قدم زدن در محل شما چگونه است. در تورهای خود، می‌توانید عکس‌هایی از غذا، محصولات و سایر اقلام ویژه را قرار دهید. شما می خواهید تمایل مشتریان بالقوه خود را برای بازدید حضوری از مکان شما با تور مجازی Google خود جلب کنید.

3- شانس شما را برای بازدید حضوری افزایش می دهد

وقتی مشتری شما تور مجازی شما را انتخاب می کند، شروع می کند به تصور اینکه حضور شخصی در آنجا چگونه است. آنها می توانند خود را در حال صرف غذا در کافه شما ببینند یا برخی از لباس هایی را که در تور می بینند امتحان کنند. با دیدن شرکت شما، مشتری بالقوه بیشتر احتمال دارد که شخصاً بیاید. این بازدید شانس شما را برای خرید چیزی که باعث افزایش سود شما می شود، افزایش می دهد.

4- این چیزی بیش از یک چیز گوگل است

هنگامی که تور مجازی خود را به پایان رساندید و آن را در گوگل قرار دادید، این شانس را دارید که پیوند را جاسازی کنید و تور را در نقاط مهم دیگر قرار دهید. این ایده خوبی است که آن را در وب سایت شرکت خود قرار دهید. همچنین می توانید آن را در حساب های رسانه های اجتماعی خود مانند فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. مطمئناً می خواهید آن را در حساب LinkedIn خود قرار دهید.

یک تور مجازی Google برای کسب و کار شما روشی جدید و هیجان انگیز برای ارتباط با پایگاه مشتریان و مشتریان احتمالی خود ارائه می دهد. این ابزار می تواند شانس شما را برای بازدید حضوری افزایش دهد و به شما در دستیابی به رتبه بالاتر کمک کند. برای دریافت قیمت امروز با ما تماس بگیرید. ما آماده کمک هستیم.

5- روشی جدید برای تعامل با مشتریان

شما همیشه به دنبال راه هایی برای تعامل مستقیم با مشتریان خود هستید. از ارسال در فیس بوک تا آپلود عکس در اینستاگرام، شما می خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا علاقه آنها را افزایش دهید و امیدواریم فروش را افزایش دهید.

واقعیت مجازی یک فناوری جدید و هیجان‌انگیز است که می‌توانید با تلاش بسیار کمی از آن برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید. شما هیجانی را در اطراف برند خود ایجاد می کنید و نشان می دهید که در آخرین روندها هستید.

ما می دانیم که چگونه کسب و کارها را به نمایش بگذاریم!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها