دوربین‌های جدید دم دستی نمای خیابان گوگل، جهان را بیشتر به دنیای واقعیت مجازی نزدیک می‌کنند

گوگل ارث ممکن است یکی از برنامه های هیجان انگیز واقعیت مجازی را برای رایانه های شخصی ایجاد کرده باشد، اما شرکت سازنده­ی برنامه نمای خیابان برای دِی-دریم بی دلیل نیست، اجازه می دهد تا شما به دنیای عکس های ۳۶۰ درجه در جهان اطراف خود پا بگذارید. پلت فرم ها در حال حاضر رضایت مندی زیادی فراهم آورده، اما تصمیم بر این است که دوربین­ های جدید دم دستی نمای خیابان گوگل خیلی بیشتر معرفی شوند.

چگونه تور مسافرتی گران قیمت ولی ارزان پیدا کنیم

هر کسی می خواهد به تعطیلات و خوش بگذراند، اما به چه قیمتی؟ به اینجا نگاهی بیندازید تا بتوانید محلی را پیدا کنید که گران قیمت است ولی کمی ارزانتر برای شما است.

۵ راه بهبود رتبه کسب و کار خود در مکان‌های گوگل

نقشه گوگل

اخیرا  شمار زیادی از صاحبان کسب و کار محلی در مورد چگونگی ارتقا رتبه خود در مکان‌های گوگل از من سؤال گرفته بودند. زمانی که می خواهید صفحه مکان‌های گوگل خود را بهینه سازی کنید، بهتر است به ۵ مورد زیر توجه کنید که برای شما توضیح خواهم داد.

 ۱- ثبت مکان کسب و کار

افزایش یافتن رتبه در مکان های گوگل با عث می شود گوگل برای تأیید کردن کسب و کار کمتر تلاش کند تا حقیقی بودن آن ثابت شود. این کار به این صورت است که گوگل مشخص می کند چه تعداد اسم کسب و کار، آدرس و شماره تلفن شما(اطلاعات تماس) در اینترنت ذکر شده یا فهرست شده است  این دقیقا همان چیزی است که ل ی ن ک ها برای بهینه سازی موتور های جستجو انجام می دهند. هر چه ل ی ن ک بیشتری نسبت به خود داشته باشید، معمولا رتبه بندی جستجو برای شما بهتر خواهد بود.

ساده ترین راه برای ذکر شدن یا فهرست شدن این است که کسب و کار خود را در فهرست بندی‌ها (کتاب های فهرست شده از کسب و کارها) بومی و ملی ثبت کنیم. ما خدماتی چون قرار دادن کسب و کار شما در لیست مکان‌های گوگل انجام می‌دهیم.

۲- اطلاعات تماس همسان

یکی از راه هایی که در این دایرکتور ها آدرس و اطلاعات تماس شما ثبت شود، این است که در قسمت تماس با ما وبسایت شما این اطلاعات با هم هماهنگ و همسان باشند. اگر اطلاعات تماس متفاوتی در دایرکتوری های مختلف داشته باشید، ربات گوگل دچار مشکل می شود.

برای اطمینان از این که اطلاعات شما هماهنگ است، یک جستجو در مورد آن انجام دهید. برای دیدن هر نوع فهرست بندی از آن که به نظر شما می رسد کلیک کنید. اگر اطلاعات شما در یک سایت نادرست است ، با آن ها تماس بگیرید تا آن را تغییر دهند. این شبیه چیزی بود که شرکت Woodfellow Flooring برای تغییر آدرس خود انجام داد. ما یک سرویس گزارش استنادی را ارائه می دهیم که در آن شما می توانید تمام استنادات کسب و کار خود را پیدا کنید.

۳- اطلاعات تماس در وب سایت

شما همچنین باید آدرس و شماره تلفن کسب و کار خود را در وب سایت خودتان فهرست کنید. همچنین در شرکت های خدمات سئو خواندم که می گفتند خیلی بهتر است که در پایین صفحه یا بالای وب سایت خود این اطلاعات را داشته باشید تا در هر صفحه نشان داده شود. متوجه می شوید که فهرست کردن اسم و آدرس و شماره تماس در صفحه تماس بسیار مفید است. در صورتی که از متاتگ های مرتبط هم استفاده کنید امتیاز بیشتری می گیرید.

یک چیز دیگر هم که باید در صفحه تماس شما باشد:

۴- قرار دادن نقشه گوگل

اگر به صفحه تماس ما بروید یک نقشه گوگل را مشاهده می کنید. این کار خوبی است که نقشه کسب و کار شما که در مکان‌های گوگل قرار داده شده در صفحه تماس خود قرار دهید. به این ترتیب گوگل می تواند مطمئن شود شما در آدرس ذکر شده قرار دارید.

قراردادن نقشه خیلی راحت است. به سادگی نام شرکت خود را وقتی در نقشه گوگل هستید جستجو کنید. هنگامی که آن جا را پیدا کردید روی سه خط کنار در قسمت جستجو بالا سمت چپ کلیک کنید. بعد می توانید بر روی *اشتراک گذاری یا نشانه گذاری* کلیک کنید.

پس از انتخاب آن، بر روی گزینه اشتراک گذاری نقشه در بالای کادر کلیک کنید. سپس کد iframe کپی کرده و در صفحه تماس خود اضافه کنید.

آخرین و مهمترین عامل بهبود رتبه بندی صفحه مکان‌های گوگل شما در قسمت بعد .می باشد

۵- نظرات

شما بایستی همه را به بررسی صفحه خود تشویق کنید. در مورد این فکر کنید. اگر گوگل یک صفحه را با ۲۰ نظر یا بیشتر ببیند نمی خواهد آن را بر یک صفحه ی بدون نظر در لیست نقشه ها ارجعیت بدهد؟ این یکی از کارهایی است که گوگل در راستای بهبود جستجوی خود انجام می دهد. ارائه بهترین و مناسب ترین نتیجه ها و کسب و کارها برای جستجو گران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *